نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبر شوکه‌ کننده توتو اسپُرت: برای آمدن خاویر ماسکرانو آماده شوید!

خبر شوکه‌ کننده توتو اسپُرت: برای آمدن خاویر ماسکرانو آماده شوید!

باورش براي علاقه‌مندانِ پيوستن اين بازيكن به يووه شايد کمی رویاپردازانه به نظر برسد اما مهم‌ترین روزنامه حامی یوونتوس، ساعاتی پیش در خبری شوکه کننده از پروژه‌ جاه‌طلبانه و مخفیانه «ماسکرانو ― یووه» پر‌ده‌برداری کرده است.

 

ساعاتی پیش تلکس خبری روزنامه توتواسپرت خبری غافلگیر کننده بر روی خروجی‌اش قرار داد. اتفاقی که در شماره فردا صبح این روزنامه ورزشی چاپ تورین بی‌شک سر و صدای زیادی به‌پا خواهد کرد. این روزنامه بدون نام بردن از شخص یا رسانه‌ای به خصوص، تنها به استناد از یک منبع مطلع در یکی از روزنامه‌های معروف اسپانیایی از یک فرضیه‌ی رویایی سخن به میان آورده است: «خاویر ماسکرانو ― یوونتوس! »

 

داستان از جایی آغاز می‌شود که این منبع به گفته‌ی توتو اسپورت کاملاً قابلِ اعتماد، از تماس و صحبت میان بلندپایه‌ترین مدیران باشگاه‌های یوونتوس و بارسلونا (بر خلاف روال عادی مذاکرات در خصوص ترانسفرینگ بازیکنان) و توافقاتی پنهان و دور از جنجال‌های رسانه‌ای خبر داده است.

 

طبق اطلاعات فاش شده توسط این منبع مذاکرات آنقدر خوب و مثمرثمر پیش رفته که هر کسی را کنجکاو می‌کند تا جزئیات آن و نحوه تعامل دو باشگاه در خصوص انتقال ستاره بارسا به یووه را هرچه زودتر ببیند.

 

از آنجا که مذاکرات اینچنینی هیچ‌گاه به این راحتی‌ها به سرمنزل مقصود نمی‌رسد؛ عدم تصمیم‌گیری و پاسخ نهایی لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا؛ جاییکه او از مدیریت باشگاهش زمان خواسته تا با تمرکز به ادامه رقابت‌های لیگ بپردازد و پس از آن ارزیابی‌ نهایی را انجام دهد، مهم‌ترین و نهایی‌ترین پُل باقیمانده برای این انتقال عنوان شده است. این یعنی پروژه سرّی یووه تنها لوئیس انریکه را پیش روی خود می‌بیند و این بدین معناست که خودِ ماسکرانو نیز نسبت به صورت پذیرفتنِ این انتقال نارضایتی ابراز نکرده است.

 

در عین حال، این خبر وقتی از بعید بودنش کاسته می‌شود که تصمیم مشابه‌ ژاوی دیگر ستاره بارسا در فصل‌ گذشته مبنی بر خروج و خداحافظی‌اش از بارسا و پیوستنش به السد قطر را از یاد نبرده باشیم. توتو اسپرت اما به همین پیش‌بینی از میزان تمایل ماسکرانو بسنده نکرده و در ادامه‌ی روایتِ نقل قول از منبع مورد وثوقش، از تمایل این بازیکن آرژانتینی در طی کردن ادامه دوران بازیگری‌اش در ایتالیا خبر داده است. همه اینها را وقتی در کنار اظهار نظر ماروتایی بگذاریم که به تازگی در مصاحبه‌ای از تقویت یووه برای فصل بعد و خریدهای بزرگ برای باشگاه خبر داده بود، شاید کمی جرأت رویاپردازی بیشتری به خودمان بدهیم. همان مدیری که همیشه صراحتاً از عدم توان باشگاه در خرید ستاره‌های گرانقیمت سخن به میان می‌آورد.

 

ماسکرانو که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون ریور پلاته، کورینتیانس، وستهام، لیورپول و بارسلونا را در کارنامه خود دارد در 6 فصل گذشته یکی از ارکان ثابت این تیم سرشناس بوده است و اینک او در 31 سالگی به دنبال تجربه فضایی جدید در دوران ورزشی‌اش است.

 

هافبک دفاعی تیم ملی آرژانتین که تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد در صورت موافقت سرمربی این تیم در نخستین روزهای آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی به تورین خواهد آمد تا بدون شک بزرگ‌ترین نقل و انتقال این فصل یووه باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: